Accept the challenges so that you can feel the exhilaration of victory.

På två månader har jag:
 
  • Varit i staterna Vermont, Massachusetts, New York, New Jersey, Maryland, Virginia, Delaware.
  • Varit till Boston, New York & Washington D.C.
  • Lärt mig flytande engelska.
  • Börjat i en amerikansk High School.
  • Varit till en Drive-Through Starbucks & Drive-through Bank. Ja, hoppar aldrig ut bilen här...
  • Blivit beroende av bilar.
  • Blivit nyttigare än jag någonsin varit förut(borde vart tvärtom ellerhur?)
  • Förstått att mitt liv i Sverige är så jävla bra och hur mycket familj & vänner verkligen betyder för en.
  • Lärt mig att tvätta i tvättmaskin.
  • Lärt känna människor från hela världen.
  • Upplevt den väldigt religiösa delen av världen.
  • Börjat ta mer ansvar, lärt känna mig själv mer & litar på mig själv.
  • Upplevt de hemskaste stunderna men samtidigt bästa stunderna i mitt liv.
  • Slagit rekord i samtal pratade på Skype XD
  • Spenderat mer pengar än jag typ gjorde hela förra året.
  • Fått småsyskon som jag inte vet hur jag kommer klara mig utan.
  • Gått på 3 footballgames och upplevt high school spirit.
  • Börjat älska Swedish Fish, som inte ens finns i Sverige.
  • Börjat sakta men säkert vänja mig vid att gå upp 5.43
  • Slagit rekord på att lägga mig tidigt (8!!!!!!!!!)
  • Besökt en riktig amerikansk diner
  • Sett Amish människor
  • Träffat de trevligaste människorna i världen
Kan inte komma på fler grejer men det finns typ tusen mer saker jag skulle kunna lägga till på den där listan. Shit vad mycket som hänt på bara 2 månader. Är så otroligt stolt över mig själv. Och till alla andra utbytesstudenter. NI ÄR SÅ JÄVLA BRA! Shit vad stolt jag är över oss alla. Detta är en sådan sjukt stor grej. Den jobbigaste saken jag någonsin varit med om, men samtidigt så himla häftigt! Tack till världens bästa mamma & pappa som ´ger mig chansen att göra detta, ni är bäst i världen & jag älskar er så himla mycket. Och tack till min värdfamilj som också ger mig chansen att bo här och visar mig detta land i väst. 
Nu ska jag se på the Notebook innan jag sussar. Sov gott & godnatt gott folk i världen <3 <3
Every new day is another chance to change yout life | Daily Positive Quotes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0