My Hostfamily

Åh blir jättenyfiken på din nya värdfamilj! Kan du inte berätta lite om den? :) Jättebra blogg btw!!
Svar: Hello you! Tack vad glad jag blir, jag hoppas att du får lite inspiration av att läsa min blogg! Självklart kan jag berätta lite om min nya familj, jag vet att jag har varit lite oklar. Så min familj bor alltså ungefär 5-10 minuter iväg från skolan (med bil då) i ett Gated Community som heter Piedmont. Familjen består av en mamma, en pappa, två döttrar som bor hemma & är 10 och 13 år. Sen har dom en annan son & dotter också men som redan flyttat hemifrån då de passerat 20års åldern. Familjen har även två hundar och en katt. Båda föräldrarna jobbar på samma företag. Jag är den som kommer hem först varje dag, sedan efter en timme kommer Lexi(13 år) och efter det kommer Kelsey(10 år) hem. 
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men så ser familjen ut :)

Kommentarer
Postat av: marre

Åh va bra blogg! Kan du snälla lägga upp saker på typ allt du köper typ priser o sånt . Tkr de så coolt me prisskillnader o allt o typ ta kort i affärer vanliga mataffäärer och sånt! Din blogg e sjuuuukt bra!!! <33

2013-10-16 @ 23:41:00
Postat av: Jossan

Hallååå nu måste du ju fixa din nya adress till miiig!! <3

2013-10-18 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0