America has it all

Heej! Din blogg är verkligen jättebra och jag blir så taggad på att åka när jag läser den! Jag ska åka till USA nästa år och har precis blivit antagen! :) min fråga: vet du om det finns mycket glutenfritt i USA? Jag är glutenintolerant men har ingen aning om det är lätt att hitta glutenfritt i affärerna! Jätte tacksam för svar :)


Svar: Hej på dig!! Åh vad kul att höra, glad jag blir när du säger så. Jag skriver ju denna blogg för att försöka nå ut till andra intresserade och försöka få andra att vilja åka. Nu har du kommit till den alldeles rätta personen i fråga om glutenfritt. Det är nämligen så att hela min värdfamilj är glutenintoleranter så det är i stort sett endast mat som är anpassade efter dom som vi har. Och USA har allt! Seriöst, alla affärer har flera hyllor med glutenfria saker. Så det behöver du verkligen inte oroa dig för. Dom har allt! ;) fråga mig gärna igen om du har några andra frågor. Ha det bra, Kramis :))



Kommentarer
Postat av: Emelie

TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Haha nu blev jag lite lugnare :))))

2013-09-24 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0