Don't panic, it'll all be alright.

Hej på er!
Idag vaknade jag kl 8 & gick ut och promenerade. Sov jätte dåligt & drömde om att Syrien kom hit till USA & slängde bomber. Förmodligen för att Obama förklarade krig mot Syrien. Så det var läskigt men det var bara en dröm.
Kl 12 åkte vi hela familjen och åt lunch på ett jättebra ställe och vi satt utomhus(dom ända personerna som satt utomhus) även fast det typ var 30 grader och luften är så fuktig så kläderna blir ju helt blöta av svett. Mysigt!! Sen åkte vi till Wegmans & vi handlade mat & så till imorgon & allt.
När vi kom hem så kom Nick & Darian över till oss(dom går i samma årskurs som mig). Dom var asskjysta och visade mig hur jag kan se mitt schema som jag ska ha under året. Jag såg också vilken lunch jag har och märkte att imorgon har jag samma lunch som Nikki vilket är jätteskönt!!! Jag blev asglad!! Sen smsade Nikki mig om jag vill gå med henne & hennes kompisar till skolan imorgon så nu är vi ett helt gäng som går tillsammans & det känns hur bra som helst!! Nick som kom över på kvällen berättade också om att det går en Svensk tjej på skolan som också ska vara junior & hon är tydligen från Örebro. Och han är kompis med henne så jag ba "OMG!!!". Är astaggad för imorgon!

Har nu på kvällen fixat min lunch, kokat ägg och packat min väska. Kläderna jag ska ha imorgon ligger framme och klockan har jag ställt på 5.43. Verkligen bästa känslan att gå upp då!!! Eller inte.. Jag känner mig förberedd! Jag har t.o.m gjort ett schema över vad jag ska göra från när jag går upp till när jag går hemifrån så att jag håller koll på tiderna!
Jag skriver imorgon när jag kommer hem om allt som hänt & hur allt gick! Ha det bra, puss & kram :)


Kommentarer
Postat av: Jossan s

Jag sa ju att der skulle lösa sig kompis :D Hoppas du får det bäst, gissar att du är i skolan just nu :* <3

2013-09-03 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0