End of the weekend.

Hejsan på er!

Igår kväll umgicks jag med småsyskonen. Vi lekte med deras barbies & grejer. Haha! Jag tyckte att det var mer intressant när jag var i deras ålder. 

Nu är klockan 4 här och denna dag har varit väldigt avslappnande. Jag sov till 10 & låg och läste lite ur min nya bok. Det är väldigt ansträngande att läsa på engelska eftersom det är så många ord jag fortfarande inte vet så det tar typ trippelt så lång tid att ta sig igenom en sida än vad det skulle göra med en svensk bok. Men jag tror att det är en rejäl skjuts i baken att läsa böcker på engelska för det kommer nog sätta fart på tänkandet & på att förstå flera ord.

Bella kom in i mitt rum runt 10 hur som helst & ville att jag skulle hjälpa henne göra chokladpankakor så det gjorde jag men dom blev misslyckade & brända och det tyckte hon inte om, haha! Sen åkte jag, Bella & Kylie till staples där jag köpte massa skolsaker som behövs. Så nu har jag nog spenderat 100 dollar på skolsaker tror jag. Trodde aldrig att jag i hela mitt liv skulle lägga ner så mycket på skolan. Men måste man så måste man..

Har nu på eftermiddagen gjort klart några läxor. Ska plugga på lite glosor nu så får jag se vad som händer sen. Imorgon är det skola och jag är såååå otaggad. Seriöst, värsta känslan som finns är när man vaknar 5.45 av att jävla klockan ringer & man verkligen måste gå upp och det fortfarande är mörkt ute. Det positiva med det hela är att när jag kommer hem till Sverige så kommer det bli som sovmorgon för mig! 

Ha det gött, I love you and Sweden so much <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0