Exchange for one Year

Hej! Jättebra blogg :) Jag funderar själv på att åka nästa år men jag är inte helt säker... Vissa dagar är jag jättetaggad medan andra dagar så är jag inte lika taggad! Var det så för dig också? Har du vetat länge att du velat åka eller? Jätte tacksam för svar! 


Svar: Hej på dig! Tack så mycket, vad glad jag blir när du säger så!! :D Ja, självklart är det helt normalt att ibland vara taggad & ibland inte. Och att oroa sig & sen vara jätte glad. Det är ju inte en liten sak det här. Det är ju ett helt år från hemma. Ett år utan mamma som plockar upp efter oss, ett år utan sina vänner man haft hela sitt liv. Men tänk på de positiva delarna. Du lär dig ett annat språk flytande, du blir självständig, ser alla saker från olika perspektiv och lär dig att uppskatta saker mycket mer. Tänk igenom saken, men om du frågar mig så säger jag bara ÅK! I slutet av året kommer du inte ångra dig ;) Jag bestämde mig i April ett år innan jag åkte. Tanken hade inte ens slagit mig innan, men jag ville verkligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0