Footballgame and other stuff.

Hejsan!
Har avklarat en vecka i skolan och det känns helt ok. Har fått några jobbiga läxor som jag ska jobba på under helgen, usch.. Har varje dag efter skolan gått på Cross country i 2 h och det är sååå himla jobbigt!! Man springer typ 45 min sträck i skogen och jag dör typ men jag får inte lämna min grupp för det är emot reglerna. Efteråt känns det ju bra men jag har väl aldrig riktigt varit en löpare..

Igår tog en kompis från Cross Country med mig på footballgame. Det var ascoolt att se ett game & det påminde verkligen om alla amerikanska filmer. Cheerleaders, marchingband, fotbollsspelare och hejarklacken. Min skolas marchingband är tydligen det bästa i landet, och det kan jag förstå för dom var ASBRA!

Idag ska jag på orientation meeting med min IEC och två andra utbytesstudenter. Ska bli skönt att ÄNTLIGEN efter mer än en månad få träffa någon i samma situation.

Btw, i min historyclass så berättade en tjej att hon är från Sverige. Jag ba OMG. Så efter klassen så sprang jag upp till henne och sa "Hey, I heard you are from Sweden" "jag med" & hon blev aschockad. Det var jättekul faktiskt att få prata svenska och att någon förstod!

Ska upp & fixa mig nu. Ha det bra vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAAH nu kan du och din svenska kompis snacka skit om hela skolan och ingen annan förstår ;D <3

2013-09-08 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0