I'm good

Godkväller på er!
Klockan är 10.00 här & jag ligger i min säng och ska väl stänga ner allt snart och sova. Är rätt trött eftersom jag på vardagar brukar gå och lägga mig vid den här tiden.
 
Imorse åkte jag och värdfamiljen till Eggspectations - en frukost restaurang - så vi åt frukost där. Jag beställde en bagel med ägg, bacon & sallad & allt möjligt. Guud så gott det var! I LOVE BAGELS <3 <3 Efter det åkte vi runt till några affärer och vi bestämde oss spontant att när vi kommer hem ska vi måla om datarummet. Så vi köpte en blå målarfärg & åkte hem. Sen började vi måla & det var jättekul, hihi. Sen gjorde vi det hela eftermiddagen för det tog ju lite tid. Men vi blev inte klara utan ska fortsätta imorgon.
 
Jag har tittat på The Host nu på kvällskvisten och blir förundrad över hur braaa den är. Jag köpte ju boken men pallade inte läsa hela för jag är så nyfiken på vad som skulle hända & det går ju fortare att se på film. Yolo lixom XD haha.... Men hur som helst, Såå himla snygga killaar i den var den! Frustrerande...
 
Har gjort om ett prov som jag fick tillbaka i fredags. Dom sa till mig att jag kunde fixa till den över helgen om jag ville höja betyget. Och eftersom jag inte har något & göra nu så fixade jag bara till den lite. Har en dum spanskagrej kvar också.. men skitsamma. yolo!  
 
Imorgon ska vi måla färdigt datarummet, åka till the groceries & handla massa mat, & åka och plocka äpplen :D Mysigt va? Det är jättevackert här nu för att hösten typ är här och alla löv börjar falla ner från träden. Alla affärer säljer halloweensaker och våra grannar har redan satt ut läskiga haloweengubbar på sina tomter. Ska bli så sjukt kul att uppleva alla lovdagar & sådant här! Taggad jag är :D
 
Tumblr
Devonne : 1 of 1
♥ | via Tumblr

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej! Din blogg är verkligen jättebra och jag blir så taggad på att åka när jag läser den! Jag ska åka till USA nästa år och har precis blivit antagen! :) min fråga: vet du om det finns mycket glutenfritt i USA? Jag är glutenintolerant men har ingen aning om det är lätt att hitta glutenfritt i affärerna! Jätte tacksam för svar :)

2013-09-22 @ 09:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0