The thing that counts most in the pursuit of happiness is choosing the right companion.

Hej på er!
Klockan är 9.30 så jag ska sova när som helst men tänkte bara säga vad jag gjorde igår & vad jag gjorde idag.

Igår sov jag till typ 7 vilket inte var enjoyable, bara för att jag får gå upp så tidigt på mornarna i veckan så är jag van att gå upp då lixom.. Hur som helst, efter att jag vaknat & ätit frukost så fortsatte vi att måla kontoret och gjorde det färdigt. Det blev sjukt bra och färgen är jättesnygg! Efter det skypeade jag med mamma och sedan med Hanna. Så skönt att ha support av er där hemma och veta att ni fortfarande finns där <3

Sen åkte vi och handlade. Jag köpte massa ramar, lite sockor och annat smått & gått. Vi åkte även till Wegmans där vi handlade groceries till veckan och sedan köpte vi lite lunch där, jag tog asiatiskt-yuummm!!!!!
När vi kom hem så fixade vi till kontoret eftersom färgen torkat så vi tog bort all tejp, plast och började möblera igen. Sen fick Kylie för sig att hon ville köpa en hylla till rummet, så spontant åkte vi till IKEA vilket ligger typ 45 min ifrån. Där åt vi middag oxå vilket uppskattades av mig- aldrig fel med svenska köttbullar nej! 
Sen var vi där ända till personalen fick släpa ut oss genom dörrarna. Kylie hittade sin bokhylla men har inte köpt den än.

Idag vart jag i skolan, hade Spanish, Art, Computer Art och Engelska. När jag kom till skolan sa alla att vi skulle ha skolfoto vilket jag inte ens hade hört. Så jag kom dit helt ofixad med min röda tjocktröja och osminkad. Arg jag blev eftersom det är det enda high school foto jag någonsin kommer ta. Så min kompis, Julia lånade mig hennes jeansjacka för att jag skulle se något bättre ut. Men sen när jag kom till engelska lektionen så sa läraren att vi ska ta fotot på onsdag så det kändes jättebra!! 
Efter skolan drog jag hem, jag var astrött så jag gjorde mig lite kaffe och skypeade sedan med älskade Josefin i nästan 3 timmar tror jag. Passade på att få läxorna klara samtidigt. Efter det fortsatte jag med läxor, slängde i mig lite middag och sedan skjutsade Kylie mig till den Religiösa gruppen jag har joinat.

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag är så otroligt glad över att jag joinade den. Tjejerna är så himla snälls och jag känner verkligen på mig att vi kommer komma varandra nära. Måndagar kommer vara dagen jag längtar efter hädan efter. Eller längtar och längtar, men jag kommer inte avsky dagen så mycket eftersom jag har något roligt att se fram emot! 

Jag hoppas ni har det supert, för det har jag, så hörs vi. Puss& Kram :) <3



Hon hade bakat brownies till oss med cookie dough, chocolate fudge brownie & oreos <33333333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0