Thunder and lightning

Hellloo u guys!
Har kommit hem från skolan & sitter nu och gör läxor(vilket förövrigt är mycket enkelt). Hade Cross Country idag men eftersom det blixtrade & åskade så kunde vi inte vara utomhus så vi hade workout inomhus med situps, armhävningar, plankan & andra saker. Dock känner jag att Cross country inte riktigt är min grej. Jag föredrar att träna själv & springa själv i min takt & inte att bli pressad & känna mig tvungen att köra på med allt jag har. Jag har pratat med Kylie & vi båda har kommit fram till att om jag inte trivs där och inte har roligt, varför ska jag vara där? Jag har givit det två veckor och känner varje dag att jag inte ser fram emot eftermiddagens träningspass. Därför ska jag nog sluta på Cross Country och träna för mig själv. Jag ska nog gå med i en klubb istället för jag har en kompis som är med i en klubb som jag vill joina så det känns bra. 

I helgen ska jag följa med en ny kompis jag lärt känna i min Economy and finance class till D.C. Ska bli jättekul och jag ser fram emot det! Ska nu göra klart mina läxor & sen måla min älskade värdsysters naglar. Ha det bra, vi ses :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0