When we are no longer able to change a situation - we are challenged to change ourselves.

God kväll!
 
Idag i skolan hade jag Spanish, Art, Computer Art & English. Jag älskaaaaar min art class. Vi jobbar på collage & jag gör ett collage av mitt landställe Arholma. Ska ta kort på det när det är klart men det blir faktiskt bra. Jag ogillar min engelska klass för dom är väldigt omogna där. Sitter & tittar på klockan hela tiden för att jag bara vill att den ska ta slut. Men förhoppningsvis blir deet bättre med tiden.
 
Idag på lunchen så åt jag & min kompis klart rätt fort så vi gick ut och satte oss. Sen när vi skulle gå in igen så var dörrarna låsta & inga människor var kvar i korridorerna. Så vi fick aspanik men kunde springa in genom kontoret & jag kutade igenom hela korridoren som typ är 300 m & sen var jag tvungen att springa upp på övervåningen och sen kom jag fram till klassrummet precis när klockan ringde. Snacka om tur! Hade inte varit kul med en tardie!
 
Sitter och pluggar på US history som jag har ett stort prov på imorgon. Och dum som jag är så har jag inte pluggat något på det innan. Det handlar om kolonierna i USA och slavarna som kom till Amerika på 1600talet, vilket förövrigt inte intresserar mig ett dugg vilket gör det lite svårare att få in infon i huvudet. Har lite panik men huvudsaken är att jag får ett C. Vilket jag hoppas att jag kommer få. 
Fick tillbaka mitt spanska test idag och fick bara 76 %. Testet var geografin på alla spansktalande länder & jag hade en kväll att lära mig dom och jag har aldrig kunnat dom förut. Så jag fick rätt dåligt på det.. Men skit it, jag fick godkänt & det gills ändå inte, yolo.
 
Slutade på cross country idag & coachen tog det bra. Det känns skönt att inte gå på det mer nu. Ska träna för mig själv & joina en vanlig klubb i skolan istället. Kanske någon voluntärklubb eller så.
 
Måste fortsätta plugga nu sen måste jag förbereda min lunch till imorgon. Ha det gött! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0