Borta bra men hemma bäst

Hello you! Igår kom jag hem från Holland. Var där och hälsade på en kompis och det var jätte kul. Fick knaggla mig fram på min hyfsade engelska men det gick väl bra i slutändan. Vi shoppade i Rotterdam, på primark och i Amsterdam. Det var riktigt kul för jag har aldrig varit i Holland. Där är ju faktiskt droger lagligt och det var lite smått läskigt. I Amsterdam finns det några butiker som heter "coffeeshop" och där säljs kaffe med droger i och man kan också köpa kakor med det. Läskigt? 

I Rotterdam besökte vi ett torn vid namn Euromast. Det är typ (vad jag tror) 159 m högt. Det var fett kul men läskigt när man var på den högsta toppen. Plus att det regnade och blåste hehehehe... trodde jag ibland skulle blåsa omkull. Men det gjorde jag inte!!! :D Hur som helst, här är lite bilder från mitt Hollandbesök.




The coffeeshop




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0