Pictures

Hello! Idag hade vi skola och gjorde typ samarbetsövningar. Helt ok, man får ju vara glad att vi inte hade vanliga lektioner istället. Sen slutade vi 13.15. Imorgon kommer dagarna börja som vanligt, med lektioner alltså och jag kan säga er att jag iiiinte ser fram emot det. Har helt ärligt varit livrädd för att börja nian. Antagligen för att det är sista året i grundskolan, betygen står på spel och det är nationella prov med. Jag måste verkligen fundera ut något sätt som kan göra mig lite mindre nervös. Anyway, efter skolan så begav sig jag, Disa och Isabelle till stan och fikade. Det är så mysigt att bara sätta sig på favoritfiket i stan med en kopp kaffe och vännerna och bara prata. Det är verkligen lugnande att ha dem vid min sida och vi kan stötta varandra och ge tips i det vi tycker är jobbigt/svårt.

Nu ska jag börja fixa med mina mappar. Skriva ämnen på dem osv. Så vi ses probably tomorrow again if not later. Byee :)


Cajsa, Isabelle, jag (;

Haha lol, jag & Disa :D

Disa är lite forever alone i klassrummet XD

Fika på espresso house :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0