Random inlägg

Heeeej Ellinors läsare! 
Josefine här, Ellinor lät mig gästblogga för jag har inte bloggat på flera år så ville se hur det var :D  
Vi har det iallafall awesome här ute på landet! Idag har vi cyklat massor, haha mina ben dog typ XD Men det är bra med träning! Sen har vi solat och badat i det iskalla vattnet och lyssnat på musik och sen tog vi båten och åkte och köpte glass, mums! Ikväll har vi chillat, ätit gott, kollat på vampire diaries och pratat och skrattat! De är så najs att vara i skärgåården!
 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag vet iallafall att jag inte tänker börja blogga för det var fett svårt XD
Här kommer iallafall lite bilder från idag: okej en bild orkar inte ladda upp fler
haha love you bro!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0