Utmattad

Hej på er!
Denna sommaren, hittils, har jag sommarjobbat. Tro det eller ej men jag har varit brevbärare på mitt landställe. Jag har cyklat fram och tillbaka på min ö 4 gånger varje dag och har ni någon aning om hur det känns i mena ben nu? Jag har alltså hållt på nu i 2 veckor varje morgon (jag börjar kl 9.00). Dock mår jag faktiskt väldigt bra av det, känner mig pigg + att jag får motion och pengar på köpet hihi :D Men hur som helst, tänkte bara slänga in ett litet klagoinlägg om hur jobbiga mina ben känns. Känns typ som spagetti när jag går. Och vet ni hur många jobbiga backar det finns här? Jag ska cykla upp för dem varje dag och det är ingen härlig känsla. Eller jo okej det kanske det är men det är jobbigt.. Nu orkar jag inte klaga mer så vi hörs en annan gång. Hej o hopp!


Bild från midsommar. Härlig midsommar det vart!

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Hej! Ja precis, jag börjar ettan när jag kommer tillbaka från USA. Vad roligt att du gillar den! :) kram

2012-07-16 @ 01:22:15
URL: http://theamericanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0