Början på ett äventyr

Hejsan! Jag heter Ellinor och är 15 år. Från hösten 2013 - våren 2014 ska jag vara utbytesstudent i USA. Just var jag ska får jag inte veta förrän någon månad/vecka innan avresan. Hur som helst så vill jag jätte gärna dela med mig ut av min resa ända från starten med antagningen till slutet då jag kommer hem. Eller slutet och slutet, det är en början då. En början på ett nytt äventyr. För vet ni vad? Det är därför jag vill bli en utbytesstudent. Jag vill hoppa ned för stupet, jag vill uppleva den där modigheten. Jag vill åka iväg långt här ifrån där jag bara har mig själv, ingen att luta mig mot, ingen vän att gråta ut hos eller ett tryggt hem att vila ut på. Jag vill uppleva ett äventyr på andra sidan jordklotet och när jag kommer hem börjar början på ett nytt. Alltså vill jag dela med mig min resa med er. Med er blivande utbytesstudenter, ni som är intresserade över att också ta risken och hoppa, ni som också vill uppleva ett äventyr. Så nu välkomnar jag er till min blogg. Här börjar min resa. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0