Dream it. Wish it. Do it.

Godmorgon på er! Idag vaknade jag med ett léende på läpparna. Jag blev bara väldigt glad över att jag har sånna underbara vänner och min familj som alltid finns där. Jag ska verkligen ta till vara på "the little things in life because one day you will look back and realize they were the big things". Det är ett quote jag har satt upp i mitt rum och det kommer jag varje dag försöka sträva efter, även fast jag ibland glömmer bort att de små sakerna som händer faktiskt är de stora sakerna i mitt liv.

Nu på morgonkvisten har jag redan hunnit arbeta på mitt Berlinmuren arbete. Jag försöker verkligen göra den bra men det går inte så lyckat när jag verkligen inte förstår hur man ska reflektera. Visst jag vet hur man gör men ändå varje gång jag får tillbaka en inlämning i SO så får jag kommentarer "varför tyckte du så?" "varför gjorde dom så?". Någon som sitter i samma sits som mig? I hate it! well well...

Idag ska jag på bio med min kära bror och mamma. Vi ska titta på "ted" haha. Ja tycker att den verkar rolig, och komedi filmer är verkligen mina favoriter. (I know you don't care). Men jag ser verkligen fram emot att umgås med dem med tanke på att jag och min bror inte träffas så ofta.

Imorgon ska jag på teater med Josefine. När jag konfermerade mig så fick jag en present att gå på "Jesus Christ Superstar" och jag har växt upp i en familj som är väldigt kulturell av sig så jag ba "jaaaa" :D. Men hela mitt liv så har jag och min familj gått på teatrar från en pippi långstrump balett där de bara dansar och inte säger någonting till en teater där skådespelarna pratar på om ingenting alls och publiken sitter och somnar, till värsta hårdrock musikalerna där de sjunger så att man nästan får tinnituss. Så det ska verkligen bli kul att gå med en underbar vän på teater! 

Dreamitwwishit_132765306_large

Tumblr_lpfl2zetts1qgroito1_500_large

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej! Är det okej om jag länkar till dig från min blogg? :)

2012-10-15 @ 20:05:03
URL: http://axelericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0