Life is not meaned by the number of breaths we take, but by the number of moments that take one breath away.

 God eftermiddag på er allihopa! När jag vaknade kl 10 denna morgonen så tänkte jag bara "Ellinor, din latis, ut och gå med dig", så jag tvingade mig själv att gå 1 mil. Jaa, det var ju rätt långt men jag kände att jag behövde frisk luft och faktiskt så har jag inte tränat på ungefärligen 3 veckor så jag kände att jag förtjänade det. Haha sån är jag, om jag blir irreterad på mig själv så torterar jag mig själv med saker jag verkligen hatar / inte vill. Men det blir ju bra i slutändan hahaha!

Nu är jag iaf hemma igen och dricker kaffe, blev jäkligt trött av den där promenaden och jag kommer somna framför mitt plugg om jag inte får i mig kaffe. Nu ska jag fortsätta på några jäkla uppsater som ska in denna vecka så det blir klart någon gång. 

Juste, ska bara berätta att jag var på EF möte i Torsdags. Det var några utbytisar som just kommit hem från sina värdländer som man kunde ställa frågor till osv. När alla skulle gå så fick man också en tröja som det står "EF HIGH SCHOOL YEAR ABROAD" på. Niice?! :D Hejdå på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0