If you work hard, you will get to your goal

Hade igår och idag nationellt prov i SO och jag måste bara säga att det var det värsta och jobbigaste prov jag någonsin har gjort. Att det var i historia gjorde ju inte grejen så mycket bättre, men nu är det iallafall över och det är verkligen jätte skönt! Har även en stor SO inlämning i geografi på fredag så nu idag har jag verkligen suttit och gjort klart nästan hela arbetet. Känner mig verkligen jätte nöjd nu eftersom jag är så himla skoltrött + att jag har blivit sjuk så det var verkligen ansträngande! Nu när jag ändå har kommit in i pluggandet så ska jag göra lite i matteboken eftersom vi har nationellt prov i det om 3 veckor, LML!

Give me summer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0