To all the girls my age

Ni vet när man har sett en bra film på tvn. Behöver inte vara en romantisk komedi utan kanske en sci-fi / action / thriller film. Och filmen består av världens snyggaste kille och man blir typ helt förälskad (vi tjejer) och sen får man värsta crushen och börjar söka på denne skådespelare på nätet, google, youtube, funny moments, girlfriends, bloopers, behind the scenes, var de bor och stalkar honom på nätet . Sen försvinner den crushen typ efter 3 dagar för att man har sökt upp alldeles för mycket om personen att man till slut tröttnar. Känner någon tjej igen sig i detta, snälla säg att jag inte är ensam? För nu har det hänt mig, dock är jag just nu i fas 1 då jag är heeeelt föräääälskad i denna snygging och har ej tröttnat än. Denna person är då Hayden Christensen (Anakin Skywalker i Star Wars). Please, God, do something, I can't stand him!




Kommentarer
Postat av: Tilda

Hahaha känner igen mig alldeles för väl...

2013-04-22 @ 20:02:26
URL: http://miserableandmagical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0