Visum

Idag har jag suttit och fyllt i en massa formulär som ska skickas till amerikanska ambassaden som sedan (förhoppningsvis) kommer ge mig ett visum. Blir så jäkla taggad på att åka till USA när allt händer nu alltså! Dock är det så himla mycket saker som ska göras och blablabla med visumet. Man ska ta en bild på sig själv med vit bakgrund och göra en massa andra saker. Nåja, bara att ta en sak i taget så blir man klar tillslut. 
      Den 26-28 April ska jag på "preparation weekend" utanför Katrineholm någonstans med alla andra utbytesstudenter i hela Sverige. Ska bli så himla kul!! 
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej! Vad kul att du också ska på lägret med EF! Jag ska nämligen också dit! :))

2013-04-13 @ 23:36:56
URL: http://www.usaoneyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0