4 days

Tjenatjena!
Har inte orkat sätta mig och skriva riktigt men nu ikväll tänkte jag på er och på att ni förtjänar att få läsa lite mer om vad som händer här. Så nu ska jag skriva om de senaste 4 dagarna medan jag smaskar på resterna av mitt Sverigegodis jag tog med mig.
 
Torsdag
Jag sov länge för Robina sa att hon jobbade hemma & jag behövde inte stressa. Jag var fortfarande trött efter att ha bilat från New York och för att ha varit inomhus & slappat hela dagen innan. Så jag sov till 10. Då tänkte jag att, jag har ju inget & göra så varför inte skypea med Josefin(min barndomsvän som jag kännt hela mitt liv). Så vi skypeade & det var jättekul att få se henne igen efter en månad. Efter det gick jag upp & fixade mig. 11.30 åt jag frukost sen runt 12 åkte jag och Robina till en affär där jag köpte ett födelsedagskort till Kylie. Sen åkte vi till Subway där jag köpte lunch. Efter det åkte vi hem. Jag åt min macka ute på terassen & njöt av värmen. Sen satt jag där ute ända till 4. Och klockan 4 begav vi oss hem mot Virginia. Påvägen åkte vi förbi Wegmans där jag köpte blommor till Kylie. Sen åkte vi hem & Kylie mådde inte bra alls. Hon satt i soffan när vi kom och det såg ut som att hon var helt borta. Men det blev lite bättre sen. Hon och Robina satt & pratade i säkert mer än en timme & under den tiden packade jag upp mina saker, satte blommornaa i en vas & umgicks med Jamie. Sen drog Robina & jag gjorde lite middag till mig. Sen såg vi typ på tv. Kommer inte riktigt ihåg. 
 
Fredag
Jag satte klockan på 7.00 och gick omedelbart upp & fixade mig. Fixade lite kaffe, frukost osv. till mig själv medan de andra sov. Strax efter 8.00 drog jag över till grannen (en tjej som är 14 som erbjöd sig att följa med mig till orientation meeting i skolan för de nya eleverna, även fast hon redan gick där). Så hennes mamma skjutsade oss till skolan och vi gick dit alla sa åt oss att gå. Typ alla där var freshmans för när vi satt i en stor sal & lärarna frågade, hur många här är freshmans?, så höll typ nästan alla upp handen. Och när dom frågade hur många som är juniorer så var vi kanske 5 av 600 personer XD Det var kul. Hur som helst, dom visade oss runt skolan & jag fick en karta av en lärare - jättesnällt! Efter mötet, som förövrigt slutade typ 11.15, så kom Eve's mamma och hämtade oss. Vi åkte hem till dom, jag sprang över till mig och lämnade en stor broschyr jag fått, och gick sedan tillbaka till dom. Vi åkte till något hamburgerställe och åt lunch. Sen när vi kom hem satte sig jag & Eve och kollade på Pirates of Carrabean. Efter det gick jag hem och jag, Kylie & Jamie åkte till ett asiatiskt ställe och åt middag. Mumms! Det var jättegott! Vi gick runt lite bland affärerna där medan solen höll på att gå ned. Det var jättemysigt! Sen åkte vi hem, jag gick och la mig tidigt- typ 9 och kollade på Pretty Little Liars i mitt rum :D
 
Lördag
Vaknade kl. 8.00 och tänkte på direkten "Jag måste ringa morfar". Så jag tog hemtelefonen (som har gratis samtal till hela världen) och ringde hem till morfar. Åh så härligt det var att höra hans överraskade röst när han hörde att det var jag. Det var kul att få prata med honom, även fast det inte var ett långt samtal. Efter vårat samtal hoppade jag upp ur sängen, slängde på mig träningskläderna & drog ut och gick 30 min. Jag passade då på att ringa till mamma på viber. När jag kom hem duschade jag snabbt & sedan skjutsade Kylie mig till postkontoret där jag fixade frimärken till två brev jag skickade till mormor & morfar. När jag sedan kom hem så hade jag och min kusin Marielle bestämt att vi skulle skypea. Så jag fick se alla kusinerna & höra deras röster & hur Sverige är & allt. Åh, vad jag älskar nutidens teknologi, att kunna se varandra & höra varandra när man är så långt bort! 
   Efter det så mådde Kylie jättedåligt så jag tänkte vara snäll så jag tog Jamie och barnvagnen och gick ner till Frozen Yoghurt stället där jag köpte glass till the Crazy Man. Då fick Kylie vara lite ensam & ha lite lugn & ro. Jamie spillde dock ut sin glass på golvet & skrek att han ville ha ännu mer & jag sa nej & då började han gråta. Jag & barn... Nåja, jag klarade mig ur "the situation"  och han sov hela vägen tillbaka. När jag kom hem såg jag nog på tv och tog det lugnt. På kvällen kom Bella hem från South Carolina så vi välkomnade henne & vi fick lite presenter av henne, gullet <3.Sen stannade jag uppe till 11.30 & pratade med Kylie om allt mellan himmel & jord. Det var mysigt! Jag somnade sedan till askungen på teven, haha! 
 
Söndag
Sov till 10 & tog på mig träningskläderna och gick ut & gick i 50 min. Kom sedan hem och duschade & fixade mig. Åt lite frukost & tog det lugnt. Familjens vänner kom över och satt & pratade ända till typ 5.00 p.m.  Vi åkte till Walmart där jag köpte skolgrejer. Sedan åkte vi till ett BBQ ställe och åt middag. Vi delade alla på Chicken, Pork & Ribs. Det var gott men jag tycker inte om att äta med händerna så när jag satt och försökte käka Ribs med kniv & gaffel skrattade dom åt mig. Haha!
Nu är jag hemma & om en halvtimme börjar MTV Movie Award så det SKA jag se på! Ha det bra älskade vänner & familj & släktingar <3

Battlefield
Asian
Frozen Yoghurt <3 <3 <3
BBQ
School supplies
 
Ska ladda upp bilder på vad jag köpte i New York imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0