Cross country.

Tjenatjena!
I förrgår gick jag på en concussion training med Kylie. Sean & hans mamma följde med oss också. Efter det åt hela våra familjer middag ihop på TGI Fridays. Sedan åkte vi hem till oss & chitchattade & pratade fram till 11pm.
Igår gjorde jag typ ingenting. Jag promenerade på morgonen & på eftermiddagen så följde jag med Bella på hennes simning. Hennes simcoach frågade mig "Har ni iPhones i Sverige?". Haha! Amerikanare.. Efter det såg jag på Jamies taekwondo & sen Bellas taekwondo. Sen gick jag & la mig 8 men somna inte förräns 11.

Jag har mailat Cross country coachen & hon välkomnade mig att joina teamet. Så jag skulle göra det med Sean men han är i New York så jag får väl göra det själv då idag.. Får se hur det blir.
Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0