Exchange students are the best!

Hejsan på er :)
Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Vaknade typ 9 & då frågade Kylie om jag ville följa med henne för hon skulle iväg men jag mådde inte så bra & var fortfarande trött så jag stannade hemma. Jag åt lite frukost men gick & la mig igen, såg på en film och somnade. Vaknade kl 13.00 & tog det lugnt till 15.00. Då åkte hela familjen iväg till ett outlet. Vi kollade runt i märkesaffärer men jag köpte inget. Sparar mina pengar till New York som vi ska till nästa vecka :D Det var iallafall en mysig dag och det var trevligt att se Virginia. Vi åkte förbi det rikaste stället i hela USA, det var ascoolt. Husen var stora som slott och var så vackra!
 
Vi åkte till mataffären sedan & köpte middagsmat. När vi kom hem grillade Bradd kött & korv och till det åt vi sallad. Så bara så ni vet, USA är väldigt nyttigt. De har allt. Du har möjligheten att äta hur mycket onyttigt du vill & fylla på ditt glas med hur mycket läsk du vill. Men sen finns det ett val att äta hur nyttigt du vill. 
 
Hur som helst, deras granne som är i min ålder var utomhus när vi grillade så Kylie presenterade mig för honom. Han går på Battlefield och ska börja 11th grade & han verkade hur trevlig som hellst. Allt känns mycket lättare när man får vänner i ens egna ålder. 
 
Imorgon ska vi fixa amerikanskt simkort till mig så att jag inte behöver använda mitt simkort jag fick av EF.
 
Saknar er alla där hemma, men jag vill gärna prata på skype med er någon gång! När man åker bort såhär så insér man hur jäkla bra Sverige faktiskt är. Jag är så stolt över alla andra utbytesstudenter som har klarat detta. Det är inte bara en dröm eller något i framtiden som ska ske, det är verklighet. Det händer verkligen, och vill bara säga att ni är så JÄKLA BRA!!!!
 
(Kommer ta bilder på huset imorgon & visa er)
 Jodå, man äter faktiskt grönsaker i USA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0