“I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.”

Önskade du att hamna i Virginia eller placerades du bara där? Vart i Usa hade du helst velat hamna?

Svar: Hej på dig och vad kul att du frågar! Jag gjorde inget delatatsval alls vilket betydde att jag kunde hamna i stort sett var som helst i USA. Det slutade då med delstaten Virginia. När jag först anmälde mig till att bli en utbytesstudent så var min dröm att hamna i Kalifornien, Arizona eller Florida. Men som tiden gick så började jag förstå mer & mer att detta år inte kommer vara någon semester eller en dans på rosor hela tiden. Så därför bestämde jag mig för att inte göra ett delatatsval. Och glad är jag över att jag valde det beslutet, för bättre ställe kunde jag inte hamna på. Och det är också en grej som gjorde att jag inte ville göra delatatsval. Chansen är större att du hamnar hos en familj som passar dig alldeles utmärkt. Ha det bra & lycka till :) fråga gärna igen om det är något du undrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0