I'm alive.

Hej på er där hemma!
Jag har varit hos min värdfamilj i 1,5 dygn nu. När jag gick på planet satt jag & skakade typ hela vägen. Jag somnade men skakade. Antingen var det för att jag var astrött, eller för att jag frös eller för att jag var nervös. Sen kom jag fram till Dulles flygplats i Washington D.C. Där mötte Kylie, Jamie & Bella upp mig med en "välkommen till Amerika skylt" & flaggor. Åh, så glad jag blev! Dom tog mig direkt till iHop där vi åt frukost. Sedan åkte vi hem, hennes vän kom över och skulle ta med Jamie någonstans så att jag kunde sova i lugn & ro. Min säng är GIGANTISK btw & jag är förälskad i mitt rum! Jag sov i typ 2 timmar. Sen drog hela familjen till en kompis för de skulle fixa något med yearbook till Bellas swimteam så jag stannade kvar hemma & bara tog det lugnt eftersom jag var så trött. Kollade de senaste avsnitten av pretty little liars och fixade lite lunch till mig själv.
 
På kvällen låg jag & Bella i min säng & kollade på the Hunger Games. Sedan blev hon så trött att hon somnade i min säng, gullet, så hon sov där hela natten. Vi vaknade runt 9 och gick upp till färdig frukost = ägg & bacon. Sedan fixade vi oss & begav oss mot Washington D.C. Fast först åkte vi förbi Wallmart där vi köpte lite nödvändigheter. Väl i Washington D.C. gick vi förbi det Vita Huset och skulle gå till George Town Cupcake (D.C Cupcake) men kön var alldeles för lång så vi åkte till ett centrum istället & shoppade. Jag gick till PINK & köpte lite underkläder & till Urban Outfitters där jag köpte ett par toppar.
 
Sedan åkte vi till flygplatsen igen och hämtade upp Bradd som rest i 2 dagar från Australien. 
 
Samhället här är verkligen så sjukt fint! Ska nog filma när vi åker mellan husen så ni får se hur fint det är. Verkligen värsta gigantiska husen & grönt är det överallt! Kulturkrockar stöter jag på lite hela tiden. Saker är väldigt annorlunda. Amerikanare har olika åsikter, men intressanta åsikter om saker & ting.
 
Imorgon kl 4 p.m ska Bella ha simträning. Jag ska följa med men då gå till gymmet & springa. Känner att jag behöver det efter allt jag satte i mig på Camp, haha! På Tisdag ska vi åka & shoppa & på onsdag ska vi luncha med en tjej i min ålder (Nikki) så att jag får lite vänner :D
 
 
a
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Disa

Fan va najs du verkar ha det bästis! <3

2013-08-05 @ 09:28:19
Postat av: Hanna

Åååh va kuuul att du trivs :D

2013-08-05 @ 10:47:09
Postat av: Anonym

När börjar du skolan?

2013-08-05 @ 16:13:36
Postat av: Marielle & Filip

Åh, du verkar ha det alldeles toppen!! Filip och jag vill också till USA :-)) Kram!

2013-08-05 @ 21:30:22
Postat av: Jossan

Åååh vad kul att läsa om när du är framme :D Det verkar vara en härlig värd-familj iallafall! Och jag vill se maaaassssaaa bilder på huset och ditt rum och ALLT ;D <3 PUSS

2013-08-05 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0