I'm coming home.

Har hört från Kylie & från min IEC nu så imorgon kommer jag åka tillbaka till min värdfamilj igen. Kommer köpa en blombukett till henne på vägen & sen har jag en födelsedagspresent från Sverige i huset så jag ger det till henne imorgon. 
 
Hat nu på kvällen hjälpt till med middagen, pratat med paret som bor här & lärt mig lite hur amerikanarna är. Jag lånade självbiografin om Steve Jobs från tanten i huset men jag blev så trött så jag orkade inte fortsätta läsa. Dock verkar den väldigt bra så jag ska nog gå & se på filmen som släpptes nyligen om Steve. 
 
Ska sova nu. Vi hörs imorgon men jag kommer inte åka hem förrän runt 4 p.m så jag kommer spendera dagen här. Får se vad jag kommer göra.. Godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0