Membership and American simcard

Tjenatjena!
Det är lunchdags här nu så jag ska snart gå & fixa lite lunch. Imorse åkte jag & Kylie till Dominion Valley. Det är det samhället heter här. Där fixade vi ett membership till mig så att jag nu har tillgång till att bada i poolen, gymma, spela golf, spela tennis eller äta där. Hon som var där var så himla trevlig & snäll. Hon berättade lite om skolan och att hon har barn som går på Battlefield. Amerikanare är verkligen hur trevliga & snälla som helst!
 
Bradd(min värdpappa) håller på att  hjälpa mig att fixa ett amerikanskt simkort till mig, så snällt! Har även just målat naglarna med Bella. Jag lämnade alla mina nagellack hemma så jag fick låna av henne. Åh, vad jag ångrar att jag lämnade så mycket hemma.. Men när vi ska till New York på måndag så ska jag shoppa! Behöver köpa kläder som passar till skolans dresscode.
 
Ha det bra, saknar er :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kullgren

Fan vad många getter som måste få plats i det hustet

2013-08-06 @ 21:59:06
Postat av: jossan

åå vad fiiiint!!!!!!

2013-08-06 @ 22:07:26
Postat av: Anonym

Hur länge ska du vara i new york!

2013-08-06 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0