Shopping.

Sitter inne på rummet & mina fötter värker. Har gått hela dagen & nu är jag helt slut. Kl 12.30 hoppade vi på en båt som åkte runt hela Manhattan. Vi fick se frihetsgudinnan & alla otroligt storaskyskrapor. Så himla häftigt!! Efter det gick vi hem till hotellet & på vägen gick vi in i affärer & shoppade. Jag köpte oxå en macka från subway som jag tog till lunch. Kl 5 gick vi ut igen & shoppade ännu mer. Vi gick till bl.a. Macy's där jag köpte en tröja från Tommy Hilfiger. Sen skiljdes vi åt för Kylie & Jamie skulle till Toys R'us men jag orkade inte dra dit så jag shoppade för mig själv. Sen skulle jag gå hem & inte förstod jag att New York var så stort. Tog typ 30 min att ta sig från Macy'a till Central park. Men jag kom fram tillslut & nu är jag här. Har kommit ut ur duschen & ska sova snart. Här kommer bilder från idag. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0