What's happening?

Hej på er!
Är hemma hos en IEC. Det är inte min IEC men hon är snäll ändå. Jag sov här inatt och är ensam nu eftersom de jobbar. Är väldigt trött & vet inte riktigt vad jag ska göra. Har tittat lite på Pretty Little Liars men har redan sett alla avsnitt.. Har ingen aning om vad som ska hända. Väntar på att EF ska ringa & säga hur det är. Jag kommer förmodligen inte kunna göra concussion training ikväll vilket betyder att jag inte kommer kunna delta i någon sport.. Plus att det är Kylies födelsedag idag..

Hör av mig mer när jag vet vad som sker. Jag ska fortsätta sova & göra något till lunch sen. Kram saknar er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bor du inte hos din värdfamilj? :/
Är det ungefär som du förväntat dig att det skulle va?

2013-08-21 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0