Your life is now. Seize it and make it amazing.

Har just kommit hem från en svettig morgonpromenad. Det är 30 grader här och luften är fuktig lixom så det är utmattande! Pratade lite med älskade mamma på viber när jag gick. Känner att jag måste skära ner lite på min kontakt med Sverige. Men jag får lixom inte hemlängtan. Jag hade det förut, men jag känner mig mycket säkrare i mig själv nu att jag tycker att det här året är värt så mycket att jag inte har råd att ha hemlängtan. Det är bara härligt att höra era röster & veta att ni fortfarande finns där. Men eftersom skolan börjar snart så tror jag att jag kommer ha så fullt upp att jag inte kommer kunna ringa er så ofta.

Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen & sedan käka lite lunch eller frukost. Får se vad jag väljer xD ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0