Seg Tisdag

Hej på er! Solen har gått ner och det är alldeles kolsvart utanför fönstret. Hatar att dagarna är så korta på vintern. Man blir ju typ deprimerad. Hur som helst. Idag ställde jag klockan på 7.00 för jag ville gå upp och se på julkalendern. Det är sjukt svårt för mig att gå upp 7. Jag tror det är för att jag inte har något planerat att jag har någon röst som säger, gå och lägg dig igen. Men jag avskyr att sova länge, och ändå gör jag det. Tror jag borde gå och lägga mig tidigare, hehe. Anyway, efter julkalendern gick jag och sov igen, så jäkla lat som jag är. Sen vaknade jag runt 10 igen och segade. Jag bestämde mig för att baka så jag gick ner till affären och köpte socker eftersom vi inte hade det. Sedan bakade jag till några riktigt smaskiga kärleksmums. När dom var klara gick jag och såg på Camilla Läckbergs kriminalare som heter Stenhuggaren. 
 
Som ni ser har jag latat mig rejält idag. Ikväll ska jag till Åva Gymnasium på öppet hus. Jag vet redan vart jag vill börja till hösten och det är inte på Åva, men jag känner att jag vill se hur den skolan är ändå för jag har inte varit dit. Min vän Josefine går där också och hon ska vara guide där så förhoppningsvis träffar jag henne där! :D
Ha det bra, kram :)
Visar bild.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0