Saturday

Hej på er!

Nu är det äntligen helg och inatt sov jag typ 12 timmar. Så otroligt skönt att kunna vakna och inte känna sig tvungen att gå upp och vara deprimerad och istället vakna glad och pigg :D Love weekend!
     Igår efter skolan så åkte jag till gymmet och tränade kontition och styrkeövningar med benen. Kan typ inte röra mig nu, bästa känslan! lol... Nu ska jag göra någon lunch och sedan kommer mina kära vänner Isabelle och Disa över hit. Vi ska hålla en idrottlektion på måndag och det behövs planeras. 

Angående utbytesfronten så ska jag på möte den 29 Januari med EF. Detta möte kommer handla om placeringprocessen, vet inte riktigt om just vad vi kommer prata om men jag antar att det handlar om när och hur man får sin värdfamilj och sånt. Kommer då också träffa en massa andra utbytisar. Är jätte excited :D

Trevlig helg önskar jag er alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska också åka som utbytesstudent i sommar, och är såååååå taggad!!!!! Svårt att tänka på något annat, länkbyte? :)

2013-01-14 @ 16:42:46
URL: http://fridaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0