BFF's and dinner

Imorse åkte Isabelle & Disa hem från mitt land. Det har varit jätte mysigt att få vara med dom några dagar. Nu kommer det dröja lite tills vi träffas igen så det känns lite sorgligt. Men vi klarar det, I know we do! 
 
Har just kommit hem från en grillkväll som anordnades för personalen på mitt jobb. Det var jätte mysigt & trevligt, maten var god och sällskapet var kul så det var en rolig kväll. Imorgon har jag sovmorgon till 11.15 så det känns perfekt. Har endast 4 dagar kvar, sedan kommer Jossan ut hit och sen åker jag hem och förbereder allt. 

Här är min lista på vad som behövs göras innan USA:

Presenter till värdfamiljen(
saknas present till Kylie)
Bakmått
Köpa svenskt godis
Adapter

Ta ut bilder av familj & vänner
Köpa USA flagga, Svensk flagga? (att ha som souvenir)
Registrera ICA-kort
Ta ut kopia på betyg

Skriva ut faktablad om värdfamiljen
Få flygbiljett
Köpa vakuumförpackningar

3 veckor kvar är det idag, OMG säger jag bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0