Bra saker att ha med.

Här är bilder på några saker jag köpt på senaste tiden men även fått i present som avskedspresent. Tips på saker att ta med sig i handbagaget :)

Happy Socks, fick av min kära kusin Jonas som ett stöttande på vägen och som förhoppningsvis ska hålla humöret på topp, haha!
 En nyttig bar att äta på planet.
 Glosbok som jag kan skriva in nya ord jag lär mig + en penna med olika färger. Ska tydligen öka inläringen på ord om man skriver med olika färger.
 Dagbok + adressbok som jag kan använda & byta telefonnr & adress & grejer med andra utbytisar. :) 
Massvis med bilder på nära & kära här i Sverige, som jag ska sätta upp i mitt amerikanska sovrum.
Anteckningsbok + pennskrin till camp.(man har ju lektioner varje vardag på campet från 9 - 15) ;)
God, svensk choklad jag fick i avskedspresent av min kusin Johanna. Kommer nog smaskas på när jag längtar efter det svenska godiset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0