Coincidence

Hello!
Idag hände världens coolaste sak som verkligen inte går att beskriva hur coolt det var. Historien är rätt lång så jag ska försöka fatta mig kort. 
     Jag satt i kassan på jobbet och två kunder skulle betala. Den ena var amerikan så jag frågade var i USA hon bor. Hon svarade Virginia, och jag blev typ as chockad så jag sa att jag ska vara en utbytesstuent där. Hon frågade var & jag sa i Prince William County och att jag ska gå i Battlefield. Då berättade hon att hon faktiskt bor 10 minuter från Battlefield och vi både tyckte det var askul. Sen sa hon "Do you like horses?" och jag svarade "I love horses". Hon förklarade för mig att hon äger en farm och att jag gärna får komma dit och rida på hennes häst. Så hon gav mig hennes adress, nummer & namn så nu kan jag kontakta henne när jag är i USA. Förstår ni hur sjukt detta är elleeeer?!!!

It's a small world
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0