Det går bra nu.

Snackar med Kylie varenda dag på facebook. Och nu skrev hon att tydligen så blev tryoutsen till volleyboll flyttade fram till Augusti. SÅ FÖRSTÅR NI VAD DETTA BETYDER? Jag kommer kunna göra tryouts för Volleyboll och förhoppningsvis kunna spela det första terminen. Jag är overjoyed right now!!! Sen sa hon också att hon träffade deras granne idag (Nikki) som är lika gammal som mig & hon ser fram emot att träffa mig & lära känna mig & hon skulle jätte gärna vilja bli min vän. & jag är så glad för redan nu, innan jag kommit till staterna, så har jag fått kontakter & det känns verkligen som att allt går så bra nu. Och så är det i livet. Det kommer komma tillfällen där allt bara går dåligt för en och man mår skit, men ge aldrig upp, för det kan inte vara dåligt förevigt!

File:Exterior bhs x1.JPG
File:Battlefieldbobcats.png
File:Bhs int foyer.jpg
File:Bhs int office.jpg
File:Bhs int courtyard.jpg
File:Bhs int classroom la.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0