Hemma hos Jossan.

Hejsan! Igår träffade jag några från klassen. Vi var ute & flummade. Några badade i sjön typ 23.00 men jag skippade det haha. Det blev nog ett sista hejdå tror jag så det kändes sorligt, precis som alla andra hejdån. Men nåja.
 
Idag har jag tagit ut massa dollar så jag har pengar på mig när jag åker till USA. Jag har också stängt av mitt abonnemang här i Sverige & skaffat kontantkort istället så att jag har kvar mitt nummer när jag kommer hem. Och det känns lönlöst att betala för ett abonnemang jag inte ens kommer använda på ett år. 
 
Är nu hemma hos Jossan, vi ska cykla till affären & handla lunch och sen ska vi baka & bada i hennes pool! Myyyys :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0