Mot skärgården

Hejsan svejsan allihopa!
Har just vaknat och håller på att hastigt packa ihop min resväska eftersom jag verkligen inte pallade igår. Ska nu till mitt landställe och jag viiiiiiiiiiiiiillll veeeeeeerkligen innteeeeeee deeeeeet! Vill hellre stanna hemma och umgås med alla vänner de sista 5 veckorna. Men nope, I'm going to the country side for a while, faktiskt 3 veckor och där ska jag nu jobba. Men, Josefine kommer troligtvis komma ut till midsommar och Disa kommer mot slutet av denna månad så helt tråkigt kommer det nog inte vara! :D Och pengar får man ju så det är ju alltid en bonus. 
Tror nog också att det kan bli en liten lättnad att komma ut till landet och tänka klart där &  försöka ställa mig in på att jag faktiskt kan klara mig ett år utomlands helt själv. 

Kylie skrev förrästen att när jag kommer dit & har en månad på mig att bara chillaax innan skolan börjar så kommer vi åka till New York, Washington D.C och typ åka på roadtrips in the mountains och se på polo och ta det lugnt by the pool. (Gillar hur jag skriver svengelska)

So next time you'll hear from me, I will be in the archipelago of Sweden. Byeeee
(I stole some pictures from on of my bffs Disa since I found them a bit better than my own ones)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0