Friends are like stars, you don't always see them, but you know they're always there

Godmorgon eller vad man nu säger vid den här tiden på dygnet. För mig är det snarare god eftermiddag eftersom jag är en morgonmänniska. Har varit vaken ett tag nu och suttit och tittat på Gilmore girls och Pretty Little Liars nu på morgonen. Jag är verkligen en serienörd, kan sitta en hel dag och bara följa en serie. Det är typ en av de bästa saker som finns att göra! Men idag ska jag inte droga serier utan jag ska in till stan och träffa min kompis Isabella. Vi ska fika och prata och ha det mysigt. Var så himla länge sen vi sågs så ska verkligen bli nice att "catch up". Sen är det också två födelsedagar pågång här i April så jag ska spana runt lite i affärerna efter presenter! :D I'll see you soon then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0