Home to the reality

Tjena tjena!
Ja då var man hemma igen då för att återgå till vardagsysslorna och det verkliga livet bestående av en massa stress och plugg dvs. no life. Nåja, sånt är livet och en vecka ledigt är ju alltid något än inget alls.
     Har hur som helst haft väldigt skönt och avslappnat i det sommar-i-sverige Gran Canaria. Ja, temperaturen låg ju där kring 20 grader hela tiden och vädret var väl inte riktigt det bästa. Men shorts kunde man gå runt i så därför får jag inte klaga! Nu har jag iaf kommit hem till läxorna som genast bombarderar min kalender och kvällarna är fullt uppbokade, inte för att hänga med vänner, utan för att läsa kemi. Så mitt hjärta tar naturligtvis ett glädjeskutt när jag tänker tanken, skämt åsido.

Nu ska jag, efter att ha suttit en timme och kört gärnet med blicken borrad i kemiboken, börja dra mig till duschen och sedan gå och lägga mig. Ps. EF har inte ringt mig om värdfamiljen än så det gör ju att livet känns ett snäpp lite jobbigare också. 

Hejdåå :)


Yesterday, all my troubles seemed so far away......

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Hej! Jag ska också till USA i sommar/höst så tänkte bara fråga om vi ska byta länkar? :)

Ha det bra!

2013-03-10 @ 16:20:55
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0