Amerikanska ambassaden

Imorgon ska jag till amerikanska ambassaden. Jag ska gå upp 6 och ta ett tåg som går 7.18 och kommer då vara framme på ambassaden typ 8.20. Är jätte nervös. Man får inte ta med något sällskap dit så jag ska vara ensam, sen tar de ens telefon och all elektrisk utrustning så man kan inte spela spel, smsa, prata i telefon eller något. Har därför förberett mig med lite goda bars och en god loka & har lånat en bok som jag kan läsa och sysselsätta mig med meda jag väntar. Och det kan bli så att man väntar i typ 2 timmar. Frustrerande va?!
 
OBS. För er som åker på kortsemestrar till USA kan nu söka ESTA-visum online utan att åka till ambassaden. Ni gör det väldigt enkelt via länken! :)

Kommentarer
Postat av: A

Hur gjorde du med svarskuvertet som man ska ha med sig till ambassaden? Vart fick du tag i det? :)

2013-06-24 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0