Första samtalet med värdfamiljen

Hi yall!
Har nu för första gången pratat med min värdmamma och sett henne i kamera. Jag vet att jag för typ 2 veckor sedan sa att jag skulle prata med dom men då gick det inte så nu äntligen har jag snackat med henne. Hon verkar verkligen huuuur trevlig som helst, hur social som helst, jätte glad, skrattar jätte mycket och hon är verkligen as bra! Känner  att hon verkligen är jätte lik mig, vi har samma humor & är verkligen jätte glad över min placering! Vi pratade i 1 h och 30 min. Shit vad länge lixom, men det var jättekul! Hon pratade på om allt mellan himmel och jord, hur deras samhälle är, deras grannar, skolan, klimatet, vänligheten, maten, shopping, resor, barnen, regler(vilket bara är "common sense" regler och inte regler som man har bara för att ha regler), arbeten, vad de gör på dagarna, skolaktiviteter. Ja som ni ser en jäkla massa saker! Ska prata med dem på söndag också och då kommer min värdsyster kunna vara med eftersom hon då inte är i skolan (det är ju 6 timmar skillnad så klockan är typ 12 där nu på dagen). Är verkligen huuuuuuuuuur taggad som helst nu på att åka, kan verkligen inte vänta, typ 10 veckor kvar alltså OMG!!!!


(Fick lite bilder på mitt rum tänkte att ni kanske ville se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0