The first swim in the ocean this year

Hello!
Jag är ute på mitt landställe & har varit det sen i torsdags. Det är jätte härligt att vara på skärgården nu när det är så himla underbart väder! Har legat & solat & fått en liten bränna, cyklat till affären & köpt glass, bastat & badat i det 13 gradiga havet, legat ute i solen & läst "the hobbit". Känns typ som att det är sommarlov. Men, paradiset varar inte förevigt, på måndag börjar skolan igen and I'm back to hell. På torsdag dock är det bara 4 veckor kvar till sommarlovet. TAGGAAAAA!!

(I know, ser lite galen ut. Men tänk på att jag har hoppat i vattnet från bryggan, det är 13 grader och jag försöker ligga kvar i vattnet en stund för att posea framför kameran samtidigt som det känns som att min kropp ska frysa till is)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0