And Now What?

Hur ska du göra i Sverige nu? Ska du börja gymnasiet?
 
Svar: Hej! Jag hade ju gått ur 9an när jag åkte till USA så jag hade inte riktigt någon plats på ett gymnsium. Därför är det svårt att komma in i ett gymnasium bara sådär nu, speciellt på den skolan jag vill gå på och på den linjen jag är intresserad av. Plus att dom redan har gått i tre månader så jag har ju missat en del vilket skulle betyda att jag måste jobba ikapp mig. Därför ska jag bara ta det lugnt det här året, försöka jobba & tjäna pengar & så.

Kommentarer
Postat av: josefine

snälla fortsätt blogga! man vill veta hur det går för dig och vad du gör osv.
tycker du var otroligt stark som ändå vågade åka i väg! det är mycket längre än vad vissa andra har kommit. du ska vara stolt!

2013-11-28 @ 21:30:52
Postat av: MOAA

COOLT ATT BO I USA ! vill också det nån gång.....

2013-11-29 @ 12:47:08
URL: http://www.moack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0