A Couple Of Questions

Jag vet inte om du svarat på dessa frågor innan.. 

1. När skickade du in din fulla ansökan? 
2. När fick du veta var du hamnade? 
3. Vad är jobbigast med ditt utbytesår? 
4. Hade du någon aktivitet här i Sverige eller hur valde du vad du ville köra efter skolan i USA?

Svar: 1. Jag kommer inte riktigt när allt var klart men jag blev antagen till programmet i April 2012 och var klar med att skicka in alla dokument i September 2012 har jag för mig.
2. I Januari ringde EF & sa att jag fått placering i Virginia men det var inte förräns i mars som jag fick all information min värdfamilj & skola.
3. Det går inte riktigt att säga vad som är jobbigast. Allt är jobbigt. Att vara byta kultur. Att lära nya människor & inte ha någon vid sin sida men bara sigsjälv. Och sen att ha hemlängtan men man kan inte göra något åt det. Man får bara lära sig att leva med det. 
4. Förstår inte riktigt frågan men om du syftar på sporter så gjorde jag inte någon aktivitet i Sverige innan. Jag visste bara att jag ville pröva på en sport i skolan så jag tog den som verkade enklast- cross country. Dock var det inte så lätt, speciellt inte efter att komma in efter en månad i laget. Men man kom ju verkligen i shape & fick asbra kondition & mådde bra och så :)

Hoppas du blev nöjd med svaren. Kramis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0