Allt Som Har Med High School Spirit & Göra

Godkväll! 
Igår var jag så trött att jag inte orkade någonting. Sorry för det! Hur som helst, igår började inte vi skolan förräns 10.30. Så Kim(min värdmamma) körde mig till skolan då. Det var asskönt & vi hade bara 3 lektioner. Sen kom jag hem och jag skypeade med min mamma&morfar. Det var jättekul! Klockan 6.40 hämtade mina kompisar upp mig och vi åkte till ett homecoming game som var ascoolt att få uppleva! Vi drog hem efter halvtid dock eftersom vi var så trötta. Jag fick lite bilder på homecoming king & queen dock :) 
Imorse gick jag upp 5.24 - USCH! För jag ska ju ta en buss som går 6.41.. sen gick jag till skolan & var väldigt glad vilket har varit rätt ovanligt för mig i skolan på sistone. Pratade med min spanskalärare & gjorde lite matteläxa eftersom jag kom dit rätt tidigt. Fick reda på att min spanskalärare går upp typ 4.30 varje morgon jag ba "VARFÖR?". Han sa att i Colombia(där han är ifrån) så börjar dom typ kl 6 på morgonen så han är van. Jag typ somnade av att höra det...
Sen kom jag hem efter skolan, skypeade med min utbytesvän Josefine som även hon har bytt familj. Härligt att snacka med någon i samma situation! Sen så försökte jag sova lite, släppte ut hundarna & har märkt att jag börjar bli lite sjuk. Not fun.. Menmen.. Imorgon börjar jag 11 så jag är asglad! Får sova ut & det är nog bra för mig med förkylningen!
Är jätteglad & trivs så himla mycket. Alltså det är verkligen sant, jag trivs så mycket att jag bara längtar hela tiden till att komma hem hit! 
Molly, Carina, Carinas syster, jag
Molly & Jag :)
Battlefield Bobcats
Homecoming court
Danceteam
Freshman spiritweek
Sophomores spiritweek
Homecoming court

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh blir jättenyfiken på din nya värdfamilj! Kan du inte berätta lite om den? :) Jättebra blogg btw!!

2013-10-16 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0