Du har språket och orden De kom till för att hålla dig på jorden Så jag känner ingen oro Men jag vet, jag vet Jag vet, jag vet hur det känns

Haii everybody!
Har gått och blivit sjuk vilket känns sådär alltså.. Stannade hemma från skolan idag för att vila. Mitt huvud dunkar typ och näsan är  rinnig. Inte kul attt vara sjuk när man är borta.. well well.
 
Idag ska vi skära pumpor, är jätteexcited! Sen imorgon ska vi ha en bonfire på kvällen vilket också ska bli mysigt, och på söndag ska vi åka och shoppa. Jag behöver vinterskor & vinterjacka eftersom jag inte tog med det hit & det börjar ju bli kyligt nu = 17 grader XD
 
Igår på kvällen gick vi & såg på ett middle school football game eftersom min värdsyster Lexi cheerade där. Alltså hon är en cheerleader så det var kul att se på! På kvällen efter det åkte vi till Tony's och åt pizza. Yuum! Och sedan gick min favoritserie på teve klockan 8 = The Vampire Diaries, så jag taggade och gosade in mig i mitt täcke i min säng och tittade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0