Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här nu kan det vara för sent att säga som det är

Idag är det söndag och jag har vart till kyrkan på morgonen där vi tog hand om småbarnen vara föräldrar var i kyrkan. Sen efter det åkte vi hem, jag hämtade min väska sen åkte vi till the mall. Där köpte jag vinterskor och ett nytt headset eftersom jag tappat bort mitt gamla, klantig som jag är. Är fortfarande sjuk så ska nog stanna hemma imorgon från skolan oxå för att vila. Sen på kvällen är det Small Group Meeting. 
Har nu på eftermiddagen sett på det nya avsnittet av Solsidan. Ja även fast jag är på andra sidan jordklotet hänger jag ändå med hörni! ;) Det är jättehärligt att se på svenska filmer & svenska serier när man är här och längtar hem. Tack tekniken för att jag kan <3
Ikväll ska vi äta kinamat, mumms!(Hehe åt det till lunch också men yolo) XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0