Frågor&Svar

Hej ellinor! jag har just fått reda på att jag ska åka till usa nästa år och håller på med alla papper o sånt :) vad skrev du i ditt personliga brev? och vad skickade du in för bilder? :) din blogg är så inspererande och det är en stor anledning till att jag tog beslutet att åka nästa år! <3 KRAM

Svar: Hejsan! Åh jag blir alltid lika glad när jag får sånna här kommentarer, tack! Vad roligt att du ska bli en utbytesstudent du med! Jag tror verkligen inte att du kommer ångra dig ;) Det personliga brevet behöver du verkligen inte oroa dig över. Bara skriv det du tänker på i stunden. Vem är du och vad gillar du att göra, hur är du som person, lite så. Bilderna tycker jag du ska vara kreativ med. T.ex jag tog en bild på mig från midsommarafton och berättade om den dagen, sen en bild när jag gjorde en konstig min för det är lite så jag är. Bara tänk på vem du är och vad du är för person och visa det i bilderna. Det kommer bli bra! Kanske om du gillar en sport, ta en bild när du utövar den sporten t.ex jag tog en bild när jag red för jag älskar att rida.
Åh så gullig du är så otroligt glad jag är att jag lyckas inspirera andra människor till att gå ut & göra detta äventyr. Det jag märkt nu efter att ha varit 3 månader i staterna är att jag har lärt känna mig själv mer. Från att gå till att tro att jag vet vem jag är, till att inte ha någon aning, till att lära känna mig själv på nytt & upptäcka nya saker om mig själv. Så jävla intressant nu när man märker efteråt hur mkt jag växt på så kort tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0